Kurczak pieczarkowo-marchewkowy

kurczak

Dziś na obiad kurczak z makaronem 🙂

3 filety z kurczaka pokroiłam w kostkę, dodałam łyżeczkę czerwonej słodkiej papryki oraz łyżeczkę kolendry, 2 łyżki oliwy i odstawiłam do lodówki na kilka godzin.

Kurczaka obsmażyłam na złocisty kolor, dodając odrobinę soli. Osobno na odrobinie tłuszczu usmażyłam 8 małych pokrojonych w plastry pieczarek, cebulę pokrojoną w pół talarki, startą na grubych oczkach tarki dużą marchewkę. Doprawiłam czerwoną słodką papryką, solą, i świeżo zmielonym pieprzem do smaku. Dolałam 1/2 szklanki wody. Dusiłam przez 7 minut, zagęściłam 2 łyżkami mąki (mąkę wcześniej rozbełtałam w odrobinie zimnej wody). Do sosu wrzuciłam kurczaka, gotowałam razem przez kilka minut.

Podałam na gorąco.

kurczak (1) kurczak (2) kurczak (3) kurczak (4) kurczak (5) kurczak (6)

kurczak (7)