Ciastka na choinkę. Malinowe

ciastka

Przepis ten znalazłam oddając się mojemu ulubionemu uzależnieniu – oglądaniu Pinterest’a… 🙂

Zwróciło moją uwagę to, że tego ciasta na kruche ciasteczka nie trzeba chłodzić (bo w czasie chłodzenia właśnie znika mi werwa). Poza tym, miałam ochotę na ciasteczka choinkowe. Malinowe.

Wypróbowałam więc ten przepis, modyfikując nieco oczywiście 🙂

100 gr miękkiego masła roztarłam z 50 gr brązowego cukru. Dodałam 50 gr soku z malin, jedno jajko. Wymieszałam dokładnie.
Dodałam po trochę 250 gr mąki z 1 łyżeczką proszku do pieczenia.
Ciasto wyszło miękkie, idealnie wałkujące się.
Foremkami powycinałam serduszka, gwiazdki i kółka, wykałaczką porobiłam dziurki na sznureczki.
Piekłam 6 min w 175 stopniach.

Ciastka wyszły miękkie, o delikatnym malinowym smaku.
Część zawisła na choince, reszta zostanie schowana do słoika 🙂