Gyros

IMG_1608
Gyros to popularna sałatka, jadłam ją wiele razy w różnych odmianach, ale. Gdy się zastanowiłam przed pewną imprezą, okazało się, że nigdy jej nie robiłam. Był to doskonały powód, by ją zrobić i… nabyć odpowiednią miskę 🙂

Podwójny filet z kurczaka pokroiłam w kostkę, podsmażyłam na 3 łyżkach oleju, dodając przyprawę „do gyrosa”.
Gdy kurczak wystygł ułożyłam warstwowo do miski
-kurczaka
-drobno pokrojoną czerwoną cebulę
-pokrojoną czerwoną paprykę
-ugotowane i pokrojone 3 jajka
-pokrojone korniszonki (5 sztuk)
-pokrojoną kapustę pekińską

Każdą warstwę posmarowałam majonezem wymieszanym z odrobiną przyprawy „do gyrosa”
Udekorowałam pomidorkami koktajlowymi i koperkiem 🙂

ps. w gyrosie moim zdaniem MUSI być kukurydza, a że nie każdy ją lubi – podałam ją osobno 🙂

IMG_1596

