Gniazdka z makaronu

IMG_2072

Przepis na gniazdka znalazłam dawno temu u teściowej. Ostatnio sobie o nich przypomniałam 🙂 Tak powstała smaczna „niekanapkowa” kolacja.

A więc, gnieździmy się na wiosnę 🙂

Ugotowałam 4 jajka na twardo, pokroiłam je w kostkę. Starłam na grubych oczkach tarki 100 gr sera żółtego, pokroiłam drobniutko pęczek szczypiorku oraz 150 gr szynki drobiowej. Dokładnie wymieszałam. Całość doprawiłam majonezem, solą i pieprzem.

Ugotowałam 200 gr makaronu spaghetti wg zaleceń producenta na opakowaniu.

Z ugotowanego makaronu uformowałam „gniazdka”, nałożyłam do środka farszu, przyprószyłam startym serem Grana Padano. Każde gniazdko posypałam odrobiną mielonej czerwonej słodkiej papryki. Blaszkę włożyłam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 15 min.

Podałam na gorąco.

IMG_2068

