Jak zamrozić pieczarki?

Bardzo lubię pieczarki. Niestety w osiedlowym markecie są one sprzedawane w dużych opakowaniach. Ciągle później się głowiłam co zrobić z resztą. Najczęściej wygrywała opcja „pieczarkowego week-endu”, czyli sos z pieczarkami, mięso z pieczarkami, tosty z pieczarkami… 🙂
U mnie w domu mimo kilogramów różnych przetworów, raczej nie mroziło się warzyw ani owoców, więc ciągle zapominam o tej opcji. Ale gdy „odkryłam” dobrodziejstwo garsteczki ładnie pokrojonych zamrożonych i gotowych do użytku pieczarek – zaczęłam kupować celowo na zapas.
A więc, jak zamrozić pieczarki? 🙂 Może komuś się przyda…

Pieczarki dokładnie obrałam, umyłam, osuszyłam na papierowym ręczniku. Pokroiłam w plasterki, poukładałam do pudełeczka, przekładając poszczególne warstwy (kóre są porcjami) woreczkami śniadaniowym. Voilà! 🙂

pieczarki1

pieczarki2

