URODZINY!!!!

urodziny

Rok temu, dzień po swoich 30-tych urodzinach, usilnie namawiana przez Pożeraczkę założyłam tego bloga. Obawiałam się, że będzie to chwilowa fascynacja, a mój słomainy zapał znajdzie sobie kolejne „hobby”… Niepostrzeżenie minął rok 🙂 A ja nadal zapraszam do mojej Sentymentalnej Kuchni.
Gdy wyprowadzałam się z domu nie umiałam i nie lubiłam gotować, z biegiem czasu polubiłam i wciąż się uczę.
Jestem dumna z tego, że jestem tu już cały rok… I za to chcę dziś Wam podziękować 🙂 Za to, że inspirujecie, zaglądacie, komentujecie, a nawet wykorzystujecie moje przepisy. Wiele się nauczyłam przez ten rok, poznałam wspaniałych ludzi. Niektórych nawet nie tylko on-line 🙂 W dużej mierze to dzięki Wam lubię tu być  i nadal twierdzę, że prawdziwe życie toczy się w kuchni 🙂

