Kotleciki z fetą

Gdy się spędza lato w mieście można na różne inne sposoby przybliżyć sobie wakacyjny nastrój: kocyk na balkonie, słomiany kapelusz, lawenda w doniczce, albo obiad, który będzie się kojarzył z wojażami, morzem i letnią kuchnią.
Dziś kotleciki prawie-greckie z fetą.
400 gram wołowiny zmieliłam, dodałam jajko, dwie łyżki bułki tartej, zmiażdżony ząbek czosnku, garść posiekanej bazylii, doprawiłam solą i kolorowym pieprzem. Ser „a la feta” pokroiłam w dość duże kostki (z jednego opakowania 270 gram wyszło 8 kawałków). Każdy kawałek sera oblepiłam mięsem, formując pulpeciki. Nadziałam je na patyczki i piekłam w piekarniku na odrobinie oliwy ok. 40 min w 200 stopniach obracając je czas od czasu.
Podałam na gorąco z ryżem i ostrym sosem.

kotlecikii

kotlecikii (1)

kotlecikii (2)

kotlecikii (3)

kotlecikii (4)

kotlecikii (5)

kotlecikii (6)

