Jajecznica z kurkami

Sezon na kurki ogłaszam otwarty! 🙂 Nie mogłam się oprzeć i nie kupić. Lubię kurki i ich ukraińską nazwę „liski” 🙂 Jako pierwsza w kurkowym sezonie zawsze jest jajecznica. Ta tegoroczna była z wiejskich jajek od wiejskich kurek, z kurkami z lasu.

Kurki namoczyłam na chwilę w zimnej wodzie i dokładnie wypłukałam. Osuszyłam. Posiekałam niezbyt drobno. Usmażyłam na dwóch łyżkach masła. Wbiłam na patelnię 5 jajek, dorzuciłam posiekany szczypiorek, wlałam odrobinkę mleka. Cały czas mieszając, doprawiłam do smaku solą i pieprzem.

Jajecznica idealna dla mnie nie może być zbyt sucha. Więc gdy tylko widzę „ulubioną” konsystencję – podaję na gorąco 🙂

jajecznica-kurki

jajecznica-kurki (1)

jajecznica-kurki (2)

jajecznica-kurki (3)

jajecznica-kurki (4)

jajecznica-kurki (5)

