Bataille Food #1

battle-food-1 (1)

Na zaproszenie Bistro de Jenna wzięłam udział w Bataille Food#1 (liczę na kolejne edycje!!!). Podane zostały cztery składniki – cukinie, por, sardynka w puszcze i szalotka… Z tego, i jeszcze z czego dusza zapragnie, trzeba było wyczarować jakąś potrawę 🙂
Udało mi się pomylić jeden składnik… ale 🙂 bawiłam się dobrze i smakowało dobrze 🙂

I oto nadeszła godzina „zero” by zaprezentować to „COŚ”…
Niecierpliwie czekam by zobaczyć co wyczarowały moje koleżanki-„rywalki w bitwie” 🙂

Dżemdżus
Mon p’tit coin gourmand
Little bouillon
A table les garcons
Breves de gourmandise
Objectif: zero miettes!
http://petite-cuilliere-et-charentaise.blogspot.fr/
Pieczarka Mysia
L’Eau la Bouche
le 848
I oczywiście organizatorka –>
Bistro de Jenna
(jeśli kogoś „zgubiłam” – krzyczcie!!!)

A oto moja wersja 🙂

Puszkę tuńczyka (mogą być sardynki 😉 ) (ok. 180 gr) odcedziłam, dodałam półtłusty twaróg (100 gr), drobniutko pokrojoną szalotkę, białą część pora, również pokrojoną, 2 łyżki majonezu. Składniki wyrobiłam na gładką pastę. Cukinię pokroiłam w talarki, oprószyłam mąką i usmażyłam na 4 łyżkach oliwy. Następnie odłożyłam na papierowy ręcznik, by pozbyć się nadmiaru tłuszczu. Pomidory pokroiłam w talarki. Przekładają cukinię i pomidory pastą, zrobiłam koreczki 🙂

ob_291b2f_capture-d-e-cran-2013-06-03-a-12-32-00

battle-food-1 (2)

battle-food-1 (3)

battle-food-1 (4)

battle-food-1 (5)

battle-food-1 (6)

battle-food-1 (7)

battle-food-1 (8)

battle-food-1 (9)

battle-food-1 (10)

