Jajka z galarety

Bardzo lubię galaretę, ale muszę przyznać, że nigdy jeszcze nie robiłam jej sama 🙂 Jakiś czas temu przeglądałam stare gazety i wpadł mi w oko pomysł na galaretkę w kształcie jajka 🙂 W sam raz na okres wielkanocny. Uzbierałam więc 10 „wydmuszek” i ruszyłam do akcji 🙂 Tym razem zrobiłam galaretę z żelatyną z torebki, ale obiecuję, że następna będzie już prawdziwa.

Na 10 galaretek przygotowałam 300 ml bulionu drobiowego z dodatkiem żelatyny (wg wskazówek producenta na opakowaniu). Do każdej wydmuszki wrzuciłam po trochę pokrojonej w kostkę marchewki (2 sztuki), mięsa z kurczaka (które gotowały się w bulionie), kilka listków pietruszki, następnie zalałam je bulionem. Wstawiłam do lodówki na noc 🙂

Podałam na liściach sałaty z chrzanem i ćwikłą 🙂

galareta-jajko

galareta-jajko (1)

galareta-jajko (2)

galareta-jajko (3)

galareta-jajko (4)

galareta-jajko (5)

galareta-jajko (6)

