Grzanki zapiekane z jajkiem

Inspiracja znaleziona w internecie, a dokładniej –> tu.
Nie mogłam się powstrzymać, by nie spróbować 🙂 Następnego dnia składniki czekały, a ja zakasałam rękawy. Okazało się, że nawet nie trzeba było ich zbyt mocno „zakasywać”, grzanki nie wymagają zbyt dużo pracy, a są wyśmienite.

Kromkę chleba tostowego posmarowałam masłem, dałam na nią plasterek szynki, z drugiej kromki wykroiłam środek i „przykleiłam” ją za pomocą masła na tę pierwszą kromkę. Do „dziurki” wrzuciłam przekrojony na pół koktajlowy pomidor, odrobinę posiekanego szczypiorku, wbiłam jajko. Doprawiłam solą i przyprószyłam odrobinką startego sera. Zapiekałam grzanki w piekarniku tak długo, aż ścięło się jajko 🙂

kanapki

kanapki (1)

kanapki (2)

kanapki (3)

kanapki (4)

kanapki (5)

kanapki (6)

