Szpinakotilla

Szpinakotilla czyli tortilla ze szpinakiem 🙂

Brakuje mi zieleni za oknem, więc niech będzie choć na talerzu 🙂

Opakowanie mrożonego szpinaku (u mnie było 450 gram) wrzuciłam na patelnie, dusiłam aż odparował zbędny płyn. Dorzuciłam dwa zmiażdżone ząbki czosnku, pokruszoną fetę (jedno opakowanie, 270 gram). Dusiłam często mieszając, aż powstała z tego jednolita masa. Doprawiłam solą i pieprzem do smaku.
Tortillowe placki podgrzałam na suchej patelni z obydwu stron.
Wrzuciłam na patelnię placek, posypałam garstką startego sera, wyłożyłam szpinak z fetą, posypałam znowu startym serem i przykryłam drugim plackiem.
Grzałam chwilkę.
Każdy placek pokroiłam na ćwiarteczki, podałam na ciepło.
„Farszu” wystarczyło na dwie Szpinakotille 🙂 czyli zużyłam 4 tortillowe placki 🙂

szpinakotilla (1)

szpinakotilla (2)

szpinakotilla (3)

szpinakotilla (4)

szpinakotilla (5)

szpinakotilla (6)

szpinakotilla (7)

