Leczo z kiełbasą chorizo

Bardzo lubię leczo. W zasadzie nigdy specjalnie nie zastanawiam się nad tym, co wkładam do garnka, zawsze wychodzi ono nieco inne i w tym jest urok MOJEGO leczo 😉

Ale tym razem skupiłam się i powstał przepis, a więc dziś leczo z kiełbasą chorizo.

Na odrobince (składniki za chwilę puszczą swój dobry tłuszczyk) tłuszczu podsmażyłam dwie pokrojone w kostkę kiełbaski śląskie, 150 gr boczku parzonego oraz 150 gr kiełbasy chorizo. Dorzuciłam na patelnie dwie pokrojone w pół talarki cebule oraz zmiażdżony ząbek czosnku, doprawiłam łyżeczką mielonej czerwonej papryki.

Do garnka wrzuciłam jedną pokrojoną czerwoną paprykę, marchewkę (4 małe), puszkę krojonych pomidorów razem z zalewą oraz zawartość patelni. Podlałam 1/2 szklanki wody (może to być bulion). Dusiłam pod przykryciem 20 min. Dodałam łyżeczkę przecieru pomidorowego i dusiłam jeszcze chwilę, by odparował zbędny płyn.

Leczo mi smakuje ze wszystkim, z kaszą, ziemniakami, ryżem, chlebem 🙂

leczo

leczo (1)

leczo (2)

leczo (3)

leczo (4)

leczo (5)

